Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 14:11 - Аукционите....
Автор: bartsimpson Категория: Бизнес   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
0



Както казах преди имам доста покупки на картини от аукционите по света...но ще ви разкажа  за първата ми покупка от ebay.
Вече и не си спомима точно кога беше ,но отворих си акаунт/сметка в ebay и започнах да преглеждам...Ами кво да кажа имаше всичко, то просто не знаеш от къде да започнеш и само прескачаш от линк на линк абсолютно безразборно...И в един момент попаднах на изкуство, картини с маслени бои/ да вмъкна малко тука намерих няколко много ценни неща от много велики художници на нашето време като Анри Матис,Хуам Миро и други, които бяха отпечатъци от тяхни известни катини в много ограничен тираж, и даже някой имаха и афтографите им ,така да се каже...но съответно те не бяха по джоба ми,като казвам това цените бяха в порядъка на 5000-6000 долара,сега за онова време това си бяха пари.../ Та  попаднах на цяла поредица от абстрактни картини с маслени бой и понеже не знаех как точно се купува и продава натиснах на 5 че ги купувам като си мислех че все някой след мен ще реши също да играе на тези търгове...За нещастие/ може би за щастие../ никой не игра и аз спечелих тези търгове на най ниско възможната цена...Получих имели от продавача къде да преведа парите и как ще стане всичко...Трябва да ви кажа , че се колебах доста преди да трасферирам пари,защото все пак не виждаш човека с когото правиш сделката и е малко страшничко, на всичкото отгоре аз съм влязъл  в Австралийския ebay и картините се оказа че са в Австралия...Та лед известно колебание, преведох парите ,изпратих си и адреса където исках да ги получа и със свито сърце зачаках...След може би 4 дена получих пакет във вид на тръба и вътре 3 картини на платно  а аз бях платил за 5...Направо ми настръхнаха косите, викам си изгорях...Пиша аз имейл на продавача и той ми отговаря че вичко е пратено но понеже превишавали грамажа трябвало да ги изпратят в два пакета...Викам си ще изчакам още малко и ще видим ...След няколко дена получавам писмо от митницата че трябва да платя мито за тези 2 картини и за това са задържани...Викам си , а как пуснахте другите 3 ...Ама по добре да не се разправяш в такива случай , че ще трябва да си платиш за всичките...Платих им и си получих картините и сега си висят в нас и трябва да ви кажа че съм много щастлив че ги купих...И от тогава придобих малко смелост, повярвах в хората който са от другата страна/ с това не искам да кажа че всички са честни, има и много мошенници сигурно и трябва да се внимава разбира се и винаги се водя от една мисъл: Първо си направи домашното и тогава действай.../ Така че е интересно  да учавстваш в търгове ....
И да не забравя...докато се ровех и чаках да видя какво ще излезе от цялата работа попаднах и на друга серия от картини рисувани от КАТО / това беше името../ викам си много японско звучи, и много картини от него...Много абстрактни ,едни размазани цветове ...не бяха съвсем лоши , но едни цени започваха от 2000 долара...Викам си този трябва да е някой голям...Чета всички описаниея/ може би бяха над 30 картини/ абе никаде не пише  нещо за него ...и в едно от описанията намерих...Кой мислите беше КАТО...оказа се че е костенурка , която я слагат на платното и изливат различни бой и тя като ходи насам на там става рисува картината...Та внимавайте да не купите картина писувана от домашен любимец...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bartsimpson
Категория: Бизнес
Прочетен: 28208
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 113
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930